Label2 yg best..!

Friday 15 February 2013

Happy Besday Sabbe'~~

Officially I'am..

20....?!

Hoho..Aku still xboleh terima kenyataan yg aku ni oredy reach duaploh tahun.
Bcuz tahap kematangan aku xselari dengan tahap kecomelan aku..
Sampaikan aku rasa macam baru taun lepas aku amek UPSR
Kan kan kan~lalala



Herrm..lama dh aku xberstory-telling en..So, bersempena dengan usia aku yg makin menuju kematangan nih, meh aku bercerita plak~

Bagi certain org, birthday is just simply 'a day'..Tp bagi aku, birthday ni mesti di'special'kan..
Yalah, hari biasa lain xdanya kau dapat peluang menggedik mintak hadiah kt org..
Ada org kan masa besday dia, like nothing happen..Mintak wish pon tidak..
Beza betol ngan aku yg mesti kepoh-kepoh tiap kali besday..Aku akan bagi ingat kwn2 aku atleast seminggu awal..Yalah, manatau ada yg prepare hadiah kaa, prepare duit utk belanja aku ka..
So far, smua usaha aku berjaya..ekeke..Each year, mesti ada jaa simple 'birthday presents' yg aku dpt..


My Story

Paling aku ingat masa derjah 6..zaman kanak-kanak riang Ribbena~
Tiap2 hari aku announce bagi ingat classmates aku pasal besday aku..
Xsia-sia usaha aku, raaamai gila yg bagi hadiah..
Ada yg kasik frame gambar..Kasik tabung..Kasik patung keras..(patah dh pon kepala patung tu..huhu..sorry Mang)
Comel btei en ktorang..  =)


Besday yg ke-18, masa tu aku tengah kerja kt Parkson..Aku seriesly xtau mau buat apa masatuh..
So pikir pnya pikir, tiinggg!! Aku terlintas utk beli buku nota cemcomel and mintak smua kwn2 aku kt PArkson wish besday and bagi motivational quotes kt buku tuh..
Habes smua akak2 cashier aku suruh tulis..Penuh tros..kihkihkih..^_^
(Kebetulan masa nih MaulidurRasul)


Besday yg ke-19, kat UIA..yalah, dh tua2 nih segan lak mau kepoh2 ngan classmates aku..
So, aku riuh kt bilik jaa lah ngan rumate..Seksa diorang puasapuas..
Msa tuh si Poyok belanja lunch..cukup larh..ada jgk yg belanja..ngeh3x..
Kt kelas, bdak pompuan nyanyikan aku lagu besday...Awww, so suwweeettt~~ >.<
Then, my 20th Birthday which is today..!! Yaaayyy~
Sooo..baru tadi kitorang (aku,WanTelur & Popcek) gi Nando's kat JayaOne..
Seryes sedap and best..*Kena belanja, mestilah best*..
Thanks WanTelur and Popcek..! ^___^

Mahal nan sedap..ngehee~


p/s : Thanks to all the wishes guys..Yg dri FB, Twitter, Lintaslansung...syg korang ketat2..^3^


1 comment:

  1. Aku maw bwat announcemet nxt year..x pyh wish bfday ko..biar ko ngiss..hahaa..
    -paengbaekhati- =p

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...