Label2 yg best..!

Tuesday 28 May 2013

Welcome Home Sabbe !!!

Haaaahhh...Finally I can breathe~~Why?
1. Aku baru habes asasi..(final paper smua habes dgn jayanya..Alhamdulillah~)
2. I'm HOOOMMMEEEEEEE!!! yaaayy~~A long 4months of waiting..^^

  
"Eh, dah kenapa rumah aku mengecik? O_O..Maakk?"

Banyak sebenarnya benda baru yg aku mau post..
Well, topik2 klise pasal IPTA or AfterSchool mungkin aku kurangkan memandangkan student2 smua sudah dapat rsult UPU bla3x..

Congratz pada yg cemerlang..Seriously anda2 awesome..*respect*
Pada yg xberapa mau berjaya tu, be patience, redha..Allah has a BETTER future plan for you and all of us..



Mungkin ada yg still in blur xtahu mau masuk mana; matriks,sambung f6,or persue UPU..
To be serious, ur time to think sangat2 singkat skrg..Ask for others opinion, doa bnyk2..

Boleh jgk kalau mau tanya aku soalan2 mudah..Aku pn xtahu bnyak sgt, tp apa yg aku tahu insyaAllah aku share..But please, JANGAN TANYA KAT BLOG NI, TP TANYA KAT AKU PNYA FB OFFICIAL BLOGPAGE (sini)..okay fans..hewhew

=_=' "Ayat bajet femes xbley bellllaah..gewliy "


My Plan ?

Opps..hihi..main politik jap~

Naaahh, I aint need all that..cheey~ >_<
Honestly, aku xplan apa2 lagi..Maybe for the first 2weeks, I let my life freely flowing dulu in accordance to my surrounding..Nanti2 baru aku plan apa yg patut..
Penat wey, lepas berhempas-pulaslar sangat masa final sem arituh..
Tp penah tepkir jgak apa yg patut aku buat..err..contohnya :

1. Kerja part-time ---> Ini Wajibul ghunnah Bin La budda'..aka mesti buat. Yalah, cuti 4bulan, mesti bejuta kali aku hangout ngan kwan2. Then, mesti guna duit kan..Xkan harap duit parents lgi..malu seyh~I'm 20! 
Tapi, malas laa..plus xmau kerja berat2, penat..I still remember how bad the sufferings yg aku tempuhi masa kerja promoter Parkson dulu..boley menangis aku.. ='(
Mau kerja yg ringan2 ja la..Aku ingat mau kerja kat Farmasi Aslam, boleh timba experience sket..kan kan kan..(Bijaknya aku) Tengoklah nnt amacam..

2. Driving License ---> I'm 20 but still xdak lesen..Yeah, say whatever u want, tapi aku bangga dengan tittle ittew..hehe
Malas la amek lesen nih (eh,malas lagi)..takut..nnt rosak kereta bapak aku aku bantai..
Pastu susahla kalau aku pandai drive nnt, manatau hebat, boleh jadik pelakon Fast Furious 7..(Still xboleh terima kenyataan Gisele mati masa Fast Furious 6..xadil xadil..huh)
Tapi kan benda ni penting..masa kat UIA Kuantan nnt, transport awam agak susah..heish~
Tengoklah nnt amacam
..

Seee..!! #ehh

Pape jelarh..Yg pnting sekarang ni aku enjoy dulu..uh uh uh, my diet program still ongoing tau..
"Sabrie telah berjaya menurunkan berat badan sebanyak 3.5kg dalam masa 4bulan tanpa perlu eksersais apa2pun.!" Seee..! LAyak dah masuk tv3 pukul 7setengah ptang..=)
Di rumah ni mmg cabaran dia besarlah..makanan berlambak2..rezeki~~hihi


Okaylar..this entry is only the warm up before I write further..urgh, rasa diri noob semula lepas lama xmenulis..Anne-Vee-Aim, aku try asah balik pelan2~k folks..tewraahh~~*lambai*
Urmm..urmm.hentam r


p/s : proceed hobi lama = download movie tapi x tengok..^__^

No comments:

Post a Comment

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...