Label2 yg best..!

Monday 31 December 2012

Jangan Buka Twitter ketika...

Chey, naak jgaak aku bersaspen2 nih.
Mesti ramai kita yang ada twitter kan.
Aku? Opkos lah ada..Mana boley tinggal.
Sekali lagi, naak jgaak~~~

Tapi dalam shewronok kita tweet2 ni, sebenarnya ada pantang larang dia.
Serius, pengasas twitter ni pon xperasan (kot lar).
Chey, konon aku lah aku sorang jaa yg perasan..Leulls~ >_<

So, apa dia? Bila masa pulak kita xsepatutnya bukak Twitter..??





Iaitu ketika....#MARAH !!!

Well. kebiasaannya, masa marah la kita selalu tweet en.
Asal marah, cari Twitter...asal cari Twitter, marah.
Melepaskan geram katanya...

Keluarlah perkataan 'bodoh', 'xda hotak' dsbgnya.
Makin rancak bila ada kawan tukang support..
Ditambah dengan mereka yg Retweet & Favourite.
Satu Malaysia tau yang kau sedang marah~~(wuuuu, takutnyeeerr..=_=')

" Uuu..So scared.."

Adakah dengan meng'tweet' perlepasan kegeraman ini boleh meredakan marah?
(menangis cikgu BM aku tngok ayat nih)

Well, a 50-50.
Some may say yes, but some may say no.

Me? I would say....
"Err..sometimes it can be effective."
Tapi !! Walaupun marah kita reda lepas tu, 
Kita akan dihantui rasa menyesal yg amat
(or is it just me??*angkat kening sebelah*)

Whatever, ya, aku akan rasa penyesalan tahap ultima-magnum yg teramat.
Memandangkan aku sendiri pengguna-Twitter-tegar-ketika-amarah.
2,3 jam lepas marah tu reda..
I will think back about my previous posts in Twitter, I was like..O.O"

Oh my Allah~! What did I just saaayyy..!!!
I cursed ? I talked badly ?
And it was seen by all my followers n friends ?
Dang, I'm done..What people will think?
"Mana pergi maksud nama kau, 
'Sabrie' = keSABARanku..?? "
Owhduuuhhh~~~


Kankew terbukak aib sendiri (klik sini) tuee..


So, peringatan untuk aku sendiri, (or for you too if u think u are in the same condition like me) ,


TRY TO NOT OPEN TWITTER DURING YOUR ANGRY-MOOD TIME..!
Waaarrrkahkahkahkahkah~~
(kenapa perlu ketawa sebenarnya?) =/



No comments:

Post a Comment

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...