Label2 yg best..!

Sunday 13 January 2013

Tertelan Binatang..Uhuk2x

Ini adalah kisah benar..
Sepatutnya layak masuk rancangan Ripley's Nak Percaye Ke Tak Erk ?
Kau mampu? cerita aku seangkatan dengan cerita lelaki cicak, macik leher panjang, manusia 4tangan (?)
(Okay, aku melebih)

Crita dia macam ni...
Masa kat UIA, tengah dalam perjalanan ke masjid utk Isyak (tunjuk alim lettew).
Malam tu aku penat sangat..Memikirkan kuiz tiap minggu, plus sabjek Chemistry 2 yg membunuh..
Sambil-sambil aku menguap tu, tiba-tiba aku ternampak cik nyamuk terbang depan mata aku..
Dengan sepantas halilintar jugak cik nyamuk tu tersedut masuk kat mulut aku..O.O"
Oh no..save me!

Ohok2..Aku kaget sekagetnya..
Tapi, xmampu buat apa, dandan mmg nyamuk tu tersangkut kat kerongkong aku.
Kedua-dua pihak terpaksa akur dengan takdir kami malam tu.. ='(

Kesian cik Nyamuk terpaksa meniti saat kematian diperut aku yg telebih enzim nih..huhu

Tapi boleh pulak aku tergelak sensorang pastu..
(Kesan sampingan mungkin)

Moral of the story, kalau menguap jangan lupa tutup mulut..
Nasib baik nyamuk, kalau yg masuk tu lalat, lebah, pepatung, belalang, kumbang, katak !? #LawakHambar =_='

kes Qada' menguap sehari..nganga habes



p/s : So, sapa malang sebenarnya? Aku ka, cik nyamuk ? =/


1 comment:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...